niedziela, 6 marca 2016

Informacja

Hej :*
Mam małą informacje ^^
Zauważyłam że w niedzielę się nie wyrabiam, więc od dziś rozdziały będą dalej w poniedziałki, ale wieczorem :( co powiecie na 23?

PS: Dokładnie czytam każdy Wasz komentarz, pytania, prośby,  opinie i wszystko inne :* I dziękuję Wam za każde słowo :D W skutek właśnie jednego z komentarzy to piszę :*
Mam zamiar zastosować się do prośby  i Wam odpowiadać, choćby słowem :) Kiedyś tak robiłam, ale niestety coraz mniej czasu :/ Tęsknię za czasami gdzie jedynym ograniczeniem było zdążenie na obiad hahah ^^
Nie mam jednak czasu się wracać więc zacznę od poprzedniego rozdziału i postaram się nadążać :* ale to jutro bo dziś trzeba się połowy książki na WOS nauczyć 😢

Kocham Was ♡

3 komentarze:

  1. 23 to przyzwoita godzina ja poczekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zrozumiałe, że masz dużo zajęć, 23 jest okay :D
    Też Cię kocham c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nah, nie mam nic przeciwko 23. ^^
    Ja też, ja też cię kocham ~. <333

    OdpowiedzUsuń