poniedziałek, 21 marca 2016

Hej

Nie mam rozdziału ale mam wymówkę XD Haha :*
Mieszkam sobie spokojnie na stancji u pary staruszków a oni mi oznajmiają że przyjedzie do nich córka z synami i mężem na kilka dni ^^ ja mowie "nie ma sprawy przed świętami jestem tu tylko dwie noce wtedy kiedy oni więc później mogą sobie nawet spać w moim pokoju " No ale okej przyjechali ja wracam do domu a tam takie mega ciacho że normalnie Logan ! Jak się okazało wnuczek nie miał 10 lat jak się spodziewałam  (dodam że poznałam jego brata już kiedyś ale to 11 letni grubasek taki uroczy)
Tak więc wybaczcie miałam pisać rozdział dziś ale kiedy on wszedł do mojego pokoju i zaczął mówić, to się ludzie zmobilizować nie mogłam XD
Byliśmy na spacerze apropos ;D
Tak więc zrozumcie mnie ! I wybaczcie że rozdział dodam jutro jak tylko go napisze ! :*
Przepraszam ale szczerze to cały czas się uśmiecham i nie mogę nawet napisać że mi przykro :*
Obiecuję że odezwę się jutro! :*
Buziaki Dzióby :*
PS : sorki za interpunkcje i ortografie ale pisze z telefonu :*

5 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy, czekanie tylko bardziej zachęca do przeczytania. Powodzenia z tym chłopakiem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszyscy sa w stanie cie zrozumiec :) milej zabawy i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha rozumiem i dzięki temu że nie ma wpisu pouczę się geografii! Dziękuję CI bardzo ratujesz moje oceny! <3
    + dałaś sobie czas żeby dać rozdział 17 na wattpada! XD
    Powodzenia i weny życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nah, to bardzo-bardzo sie ciesze z takiego obrotu spraw. :3 Moge poczekac jeden dzien dluzej. Czekam caly tydzien, jeden dzien mnie nie zbawi. x3
    Usmiechaj sie czesciej~. Milp tak poczytac, ze innym ludziom jest wesolo. ^^
    ~Aiko

    OdpowiedzUsuń
  5. I JAK TU PISAĆ, SKORO SAM LOGAN CIĘ ODWIEDZIŁ? XDD
    My poczekamy, miłej... zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń