niedziela, 10 stycznia 2016

Informacja

Witajcie Kochani :*
Mam dla Was kilka wiadomości i podejrzewam, że nie wszystkie Wam sie spodobają :(

Po pierwsze, nie dam rady jutro wstawić rozdziału. Dlaczego? Po prostu go nie napisałam. Ostatnio wpadłam na nowy pomysł i cały czas chodzi mi on po głowie. Stwierdziłam, że nie zacznę pisać nowego opowiadania, póki nie skończę tego, więc wychodzi na to, że przez ostatni tydzień napisałam pięć linijek -.-  Przepraszam, postaram się zmobilizować na za tydzień.

Po drugie, mam mały konflikt interesów z własnymi myślami. Otóż pomysł, o którym wspominałam nie dotyczy homoseksualistów. Dlatego zastanawiam się, czy w to brnąć. Z jednej strony chcę to napisać, bo strasznie mnie to przyciąga, a z drugiej oznaczałoby to albo zawieszenie bloga, albo wstawianie rozdziału raz na Bóg wie ile. Doradźcie mi coś obiektywnie :*

Po trzecie, co będzie już lepszą wiadomością, "Nie wszystko stracone" będzie publikowane tak, jak dotychczas. Nie zostawie Was w połowie opowiadania, bo sama wiem, jak się wściekałam, kiedy jakiś autor zostawiał mnie z wyraźnym "Resztę sama sobie wymyśl".

Kontynuując, nawet jeżeli po skończeniu NWS zdecyduję się na pisanie książki, bloga nie usunę. Wiem to na pewno, bo za bardzo mnie do tego ciągnie, żeby zmarnować to, co osiągnęłam. Nie wiem jeszcze co i jak, ale jeśli stanie się tak, że zawieszę bloga, na pewno wrócę już z gotowym opowiadaniem. Pisanie na bieżąco idzie mi coraz gorzej :P

Piszcie co myślicie, radzicie lub co sami byście zrobili na moim miejscu. Tutaj to Wy jesteście dla mnie najważniejsi. Traktuję Was jak przyjaciół, więc proszę pomóżcie mi podjąć tę decyzję. Naprawdę liczy sie każde słowo :*

Buziaki <3
~Gen



7 komentarzy:

  1. No nie wiem trochę mnie zatkało. Ale dobra jeśli dokończysz opowiadanie to ok. Może kiedyś wrócisz do bloga. Cały czas będę miała na niego ochotę.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką. Jeżeli skończysz NWS, to ok. Może się okaże, że to hetero też przypadnie mi do gustu... No nic, pisz to, na co masz ochotę, bo inaczej nie będziesz czuła przyjemności.
    Do napisania,
    NINJA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak masz pomysł to pisz. Nie ważne że nie taka tematyka jak do tej pory. Czasem opłaca się zrobić sobie przerwę. Znam autorów, którzy koncentrują się na jedynym temacie ileś tam prac i w końcu nawet niektóre teksty i zdarzenia się powtarzają i nie mówię,żepiszą nudno tylko jakoś tak tracą czar.
    W dodatku jak skończysz NWS to serio będziesz miała czyte sumiene. Może za jakiś czas wrócisz z następnym opowiadaniem shlash. Nic nie jest przesądzone.
    Tak czy siak powodzenia i weny życzę.
    LS

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic przeciwko, ale najpierw, proszę Cię dokończ to opowiadanie :)
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię twoje opowiadania i ogromnie się cieszę, że planujesz dokończyć "Nie wszystko stracone". I tak jak reszta uważam, że z pisania powinnaś czerpać radość. Nie ma sensu ograniczać się jedną tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:)
    Podpisuję się pod wcześniejszymi wypowiedziami. Pisanie ma sprawiać Ci radość, więc pisz o tym co "chodzi Ci po głowie". Bardzo się cieszę, że zamierzasz wcześniej skończyć "Nie wszystko stracone" bo strasznie polubiłam bohaterów i nie mogę doczekać się ciągu dalszego ich historii.
    Jednocześnie chciałam Ci powiedzieć, że bardzo lubię Twoje opowiadania i dziękuję za nie i Twoją sumienność.
    Mam nadzieję, że z czasem wrócisz i do tej tematyki:)
    Pozdrawiam,
    Bluszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram poprzedniczki, jesli ciągnie cię do pisania tamtego opowiadania to go napisz. Bardzo lubię twoje opowiadania i jakiekolwiek opowiadanie napiszesz na pewno będzie rewelacyjne i cieszę się że chcesz skończyć NWS.
    POZDRAWIAM I DUŻO WENNY ŻYCZĘ marii

    OdpowiedzUsuń