niedziela, 12 kwietnia 2015

Informacja!

Cześć :)
Mam dla Was złą wiadomość :( W tym tygodniu rozdział się nie pojawi. Mamy w szkole istną tragedię przed egzaminami i choć myślałam, że w weekend uda mi się coś napisać, nie mam czasu nawet komputera włączyć.
Nadchodzący tydzień, a przynajmniej jego początek zapowiada się jeszcze gorzej (-_-) W dodatku muszę zacząć podciągać oceny, żeby móc dostać się do wymarzonej szkoły. Nie mam pojęcia jak ja to wszystko ogarnę :c
Tak więc jako, że w tym tygodniu rozdziału nie będzie, postaram się napisać coś dłuższego na następny :) Jeszcze niczego nie obiecuję, ale mam już w głowie gotowy plan, co uczynić z Luisem i Tomasem ;)
Przepraszam!
Wasza Genuine <3

5 komentarzy:

  1. Oh... A już się cieszyłam na następny rozdział. Cóż, siły wyższe, nic z tym nie zrobisz, nie? Sama wiem, jak to jest nie mieć czasu na twórcze pisanie. Też piszę opowiadania o tematyce "yaoi", ale nie na blogach, więc znam twój ból.
    Ucz się, ucz. Wiedza to potęgi klucz. :)
    Można zapytać, do jakiej szkoły chcesz się dostać? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, mam już dość tych kluczy! :)
      Jasne, że możesz pytać, a nawet Ci odpowiem :) Planuję składać podanie do III LO w Katowicach (Mickiewicz) ;)
      Nie mam pojęcia, czy się dostanę, ale zawsze warto spróbować :)

      Usuń
  2. Wiem co czujesz, też to przeżywam...niewiem czemu ale według nauczycieli 8 testow na 60 do zrobienia w domu to malo jak na weekend...na jaki profil jesli mozna wiedzieć?
    Moze złoże tak samo? Choć mieszkam troche dalej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie dość, że zaraz egzaminy, to oni jeszcze zadręczają nas masą wszystkiego, czego nie zdążyli zrobić w ciągu roku -.-
      Podanie składam do klasy Pre-IB, czyli klasy z angielską maturą :) Tylko trzeba zdać egzamin pisemny i usty, dlatego nie wiem, czy mi się uda. Jeśli nie, prawdopodobnie pójdę do klasy matematyczno fizycznej, tylko zamiast fizyki wezmę rozszerzenie z informatyki :)
      Ciekawie by było trafić z kimś z Was do klasy i zastanawiać się " która to dziewczyna?" :D
      Ja też nie mieszkam blisko, mam prawię godzinę dojazdu, ale na razie nie narzekam :) Choć perspektywa stania na przystanku w zimie jakoś mnie nie zachwyca :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie będzie dzisiaj rozdziału :(
    Jednak rozumiem to, że szkoła jest ważna i jak mus to mus, więc życzę Ci samych 5 i 6 i żebyś dostała się do wymarzonej szkoły :)
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)
    P.S Z drugiej strony myślę, że lubisz nas dręczyć, przerwać w takim momencie? ;)

    OdpowiedzUsuń